Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Borta... Totally!!

Av sofie - 31 oktober 2010 06:13

Ja nu kära vänner kan jag skriva lite här.. vi har ju vart utan internet å sen så har det vart fullt upp med inredning å doning.. men nu jävlar börjar de bli klart! Nere i varje fall.. 2 våningar till som ska fixas.. men Rom byggdes inte på en dag visst?


Ni ska nu få höra en sån idiotisk sak..

Jag sitter på jobbet.. kl är alltså 6.15 inte 7.15

Jag glömde ställa klockan igår.. så duktiga Sofie gick alltså upp en timma för tidigt.. så nu sitter jag här å skriver iväg en timma... fan så irriterande..

Å till saken hör att jag skulle eg ha börjat kl 6 men dom ringde å sa att det inte behövdes förrän 7 å de va då en j-a tur.. fan jag hade ju vart uppe kl 4 då typ å fått vänta.. My god så dum man kan vara!! Skäms lite men jaja shit happens!


Det har hänt en hel del på hemma fronten..

Christers far har vart hos oss förra helgen, mycket trevligt.. Saker kom fram som man inte riktigt hade trott men men man vet ju inte riktigt vad man ska tro.. det är ju alltid 2 olika sidor av saken.. huvudsaken är ju ändå att han e här å finns i Christers liv nu.. Vad som hände förut, hände förut liksom..

Nadja satt då å mös hos han å hela hans ansikte lös som en sol.. Han va så glad! Jag tycker det är jätte skoj att han verkligen försöker nu.. och jag tror det kommer att hålla i sig oxå..


Haggan e ju en annan historia.. Hon gillas inte.. Tryck på ogilla knappen 1000 ggr.. Usch å tvi vilken skata.. Me don´t like..

Men de e ju oxå som så att shit happens, vi kan leva utan henne.. Nemas problemas..


Va iväg med Nadjas faster å handla lite, minns inte när riktigt men de va i veckan iaf... tack gulliga du!

Å Nadjas söt sumo kusin.. hahaha att man kan va så söt liksom?


Jimmy å Carro å lille man Hugo har hjälpt oss en hel massa.. så snällt å Nadjas favvo Hugo.. hon pratar konstant om hur rädd han blev för dammsugaren.. sötbarn


Nä nu ska jag ta en cigg innan arbetspasset drar i gång..

Kram på er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 10 januari 2011 12:12

what a bitch!! Patetiskt, sjuk människa.. orka liksom å vuxen e den med.. myyy goood!!! ...

Av sofie - 1 januari 2011 00:36

Ja nu gott folk nu e de bara å hålla tummarna på att detta år blir bättre än förra.. För mer skit vete fan om jag orkar med. De e nog bäst för den där saken där uppe el va nu fan de e som bestämmer att den/det hjälper mig igenom detta.   De e t...

Av sofie - 29 december 2010 18:26

Nu har vi ätit.. chili con carne, rester sen gårdagen.. Gott gott i gott gott! Nadja härjar på som vanligt men hon e rätt snäll när hon känner för de, som dom flesta barn..   Ikväll blir de lite film tror jag.. Harry potter.. tänker alltid på A...

Av sofie - 29 december 2010 15:58

Jag skrev.. men jag har inte orkat..   De har hänt en del, jag å Christer har gått isär.. bor för tillfället hos min kusin i Sala, kommer leta lgh framöver men kollar först om jobb å sånt..   Nadja bor här med mig och Amanda har bestämt sig f...

Av sofie - 9 december 2010 13:44

att man inte ska lyssna på depp musik.. men vad gör jag? Jo sitter å lyssnar på gamla godingar.. ballader från då man va liten.. discon å dom söta skeatarna.. *ler* De va tider de.. inga problem i världen.. man tog allt lugnt å stilla, var aldrig oro...

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards