Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

Happy fucking new year..

Av sofie - 1 januari 2011 00:36

Ja nu gott folk nu e de bara å hålla tummarna på att detta år blir bättre än förra..

För mer skit vete fan om jag orkar med. De e nog bäst för den där saken där uppe el va nu fan de e som bestämmer att den/det hjälper mig igenom detta.


De e tungt, sjukt jobbigt.. men de e tur man e van vid förbannelsen.. måste ju ha typ 10000000000 elaka saker runt mig..

MEN.. jag ska ge detta år en chans, jag ska fan i mig ta mig igenom å fixa det!

Jag ska gå över berg å fan å hans moster för att klara allt helveta som blitt..


Nyår idag då.. häftigt värre.. känns inget speciellt alls, bara en helt vanlig dag med barn å allt annat som hör till..

Hehe e liiiiite stolt iaf, har donat älg ytterlår, EGEN jätte god sås å potatis till middag.. alla åt med god aptit.. de va verkligen svinigt gott!

Så de va det bästa under dagen..


Skulle vilja berätta en känsla jag har... men näää de går inte.. el jo går gör de men de kan bli väldigt galet tolkat.. men iaf så e jag rätt så lycklig på ett sätt.. el ja typ nå sånt.. men de finns mer negativt än posirivt just nu så jag tar de med en nypa salt..

Får allt hålla de inne ett tag till =)


See ya all later!!

Puss å kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 10 januari 2011 12:12

what a bitch!! Patetiskt, sjuk människa.. orka liksom å vuxen e den med.. myyy goood!!! ...

Av sofie - 29 december 2010 18:26

Nu har vi ätit.. chili con carne, rester sen gårdagen.. Gott gott i gott gott! Nadja härjar på som vanligt men hon e rätt snäll när hon känner för de, som dom flesta barn..   Ikväll blir de lite film tror jag.. Harry potter.. tänker alltid på A...

Av sofie - 29 december 2010 15:58

Jag skrev.. men jag har inte orkat..   De har hänt en del, jag å Christer har gått isär.. bor för tillfället hos min kusin i Sala, kommer leta lgh framöver men kollar först om jobb å sånt..   Nadja bor här med mig och Amanda har bestämt sig f...

Av sofie - 9 december 2010 13:44

att man inte ska lyssna på depp musik.. men vad gör jag? Jo sitter å lyssnar på gamla godingar.. ballader från då man va liten.. discon å dom söta skeatarna.. *ler* De va tider de.. inga problem i världen.. man tog allt lugnt å stilla, var aldrig oro...

Av sofie - 7 december 2010 17:14

Fan de e riktigt bra.. känner mig som en sessa =) min lilla Conny ponny tar verkligen hand om mig å barna.. känns verkligen som om jag har semester.. Jag är glad, jag mår bra.. så här vill jag alltid må.. för mina barns skull å mig själv..   Det ...

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards