Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Hallooo dääääär

Av sofie - 12 november 2010 08:23

Vad händer?? Varför e de ingen som kommenterar?? Måste ju finnas nån fundering på nått?

Ja, ja kom igen nu människor!!


Vaknade iaf kl 7 av att brandvarnaren gick igång.. öppnar källardörren ser då massa rök.. hjälp. de brinner va min första tanke men lika fort insåg jag att de va den där förbannades pann jäveln som rykte in.. Grrr.. gick ner.. öppna fönstret nere i pannrummet.. stängde dörren dit.. gick upp ringde Christer å fråga va fan jag skulle göra... Han hade ju däremot inget smart inslag i det hela så jag vädrade ur här uppe, men de går ju inte bort.. Sotarn kom som tur var kl 8 å berätta till min förvåning att det inte är sotat här sen -08.. smart.. å kakelgrejen här i v-rummet fanns inte ens då.. yeah.. man blir lite sisådär irriterad.. Fan vi har småbarn liksom..

Nä så nu ska det undersökas ordentligt.. bra de.. för de e fan inte kul med giftig rök..

Så jag får försöka vädra i omgångar.. men de blir ju så j-a kallt..


Nu lite skojigare saker.. Malin å Tobbe ska passa Nadja ikväll å inatt.. hoppas de går bra..mamma hjärtat gråter lite men men måste ju pröva iaf..

Jag å Christer ska inte göra nått alls. bara vara hemma tror jag el åka te Jonas å spela KINECT.. tror de  e svinskoj!

Får se om svärfar kommer ikväll el imorgon med..

De ska bli lite skönt att få vara utan lilan en stund iaf, tror jag.. kommer säkert få panik ikväll å åka å hämta hem na.. men jag ska verkligen försöka att stålsätta mig.

Tror de e nyttigt att hon lär sig vara ifrån oss oxå.

men fy va jag kommer sakna myset ikväll å imorgon bitti.. Suck.. blandade känslor för detta..


Annars händer de nog inte så mycke här.. bara några dagar kvar nu till Jenny å Elvis kommer.. jippi!!!

Längtar järnet!!


Nä nu ska jag hjälpa min lilla docka å dammsuga tror jag.. jag går före med min å hon efter med sin.. mammas lilla städtant.

Ha de bra nu..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 10 januari 2011 12:12

what a bitch!! Patetiskt, sjuk människa.. orka liksom å vuxen e den med.. myyy goood!!! ...

Av sofie - 1 januari 2011 00:36

Ja nu gott folk nu e de bara å hålla tummarna på att detta år blir bättre än förra.. För mer skit vete fan om jag orkar med. De e nog bäst för den där saken där uppe el va nu fan de e som bestämmer att den/det hjälper mig igenom detta.   De e t...

Av sofie - 29 december 2010 18:26

Nu har vi ätit.. chili con carne, rester sen gårdagen.. Gott gott i gott gott! Nadja härjar på som vanligt men hon e rätt snäll när hon känner för de, som dom flesta barn..   Ikväll blir de lite film tror jag.. Harry potter.. tänker alltid på A...

Av sofie - 29 december 2010 15:58

Jag skrev.. men jag har inte orkat..   De har hänt en del, jag å Christer har gått isär.. bor för tillfället hos min kusin i Sala, kommer leta lgh framöver men kollar först om jobb å sånt..   Nadja bor här med mig och Amanda har bestämt sig f...

Av sofie - 9 december 2010 13:44

att man inte ska lyssna på depp musik.. men vad gör jag? Jo sitter å lyssnar på gamla godingar.. ballader från då man va liten.. discon å dom söta skeatarna.. *ler* De va tider de.. inga problem i världen.. man tog allt lugnt å stilla, var aldrig oro...

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards