Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av sofie - 19 oktober 2010 22:31

Ja idag har de vart en ganska så lugn dag.. jag å Nadja har mest bara vart hemma. skit väder ute så vi ville inte gå ut..

Jonas kom förbi en sväng å det e ju alltid lika roligt =)


Amanda tog med sig Bea hem från skolan å hon ska sova över här.. dom har redan lagt sig, duktiga kickor!


Fan jag har börjat få riktigt ont i halsen nu å febern verkar komma krypandes med. mår faktiskt inge vidare alls.. j-a piss sjukdomar!!


Imorgon kommer de pengar å de ska handlas hem lite ingredienser så att jag kan baka lite.. tänkte mig bullar å lite kakor kanske.. men blir jag sjuk så får det bli en annan gång..


Nä mina vänner.. nu ska jag lägga ner detta å krypa i sängen.. FRYYYSER..


Just ja..

Dagens ros går till: Rörmokaren som har vart här å fixat värmen å varmvattnet ikväll

Dagens ris går till: Förkylningen... en stor fet tistel.. som e taggig som satan..


Over and out..

Av sofie - 19 oktober 2010 07:51

Måste bara skryta upp mitt lilla troll.. hon har sovit HELA natten i sin säng.. inte vaknat upp nått.. Lovely!


Nu sitter jag här med kaffekoppen.. va tänkt att liten skulle på dagis men eftersom hon haft feber å vart dålig i magen får hon vara hemma å mysa med mig..

Å vad ska vi hitta på då?

Röja.. Plocka, Dammsuga, ordna.. oj oj oj de e mycke som ska fixas.. men såååå kul!!


Dagens ros å ris kommer ikväll..


Tudiluu gott folk..!!


Just ja.. i den förra bloggen skrev jag mycket om min viktnedgång.. 3 kg til har försvunnit så nu har jag nått mitt mål men skadar ju inte att gå ner några till.. bara ett litet plus i kanten liksom.. meeen nu står det helt stilla.. varken upp el ner.. men de kommer!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards