Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av sofie - 20 oktober 2010 23:16

I min förbannade hals.. satan va de känns illa... sjukt ont.. går liksom inte beskriva.. känns som om halva halsen e borta å den andra halvan e typ döende..


De e sååååå synd om jag.. heheheehe lite medömkan tack..


Idag så har jag haft världens surigaste unge här.. hon har vart så arg å tjurig å bråkig å totally omöjlig..

Inget har vart bra å pillat på varenda förbannade grej som hon vet att hon INTE får röra.. Trots.. yeahhh big time oxå...


Amanda e med dålig.. stackars lila stumpan.. hon kan knappt svälja.. men jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa.. halstabletter funkar ju inte.. prövat varmt vatten å honung men de gör ingen skillnad.. huvva va maktlös man känner sig..


Köpte nya vinterkängor åt lilla fröken idag.. jätte fina faktiskt.. hoppas dom e varma nu oxå.. men de tror jag nästan.. hon fick ett par "finare" kängor med.. hehehe små söta blommor på.. Dom va rara..


Nu har vi ÄNTLIGEN fått upp de viktigaste.. så imorgon blir de att dona klart.. OM jag orkar.. känner att febern är här igen.. fan att man ska måsta knapra alvedon hela dagar för att orka med.. illa illa


Jo nu blir de dagens...

Ros som går till: min mor å far.. dom är verkligen bäst!

Ris: hmmm ingen har gjort mig arg idag.. så de får la bli energitjuven 1 igen..


Nu ska jag ta sista ciggen sen gå å natta..

Kram på er alla!

Av sofie - 20 oktober 2010 10:10

Japp jag känner mig som en zombie.. Nadja vaknade upp då Christer for te jobbet.. kl 05.30 alltså.. roligt??? Inte mycket.. Jag hade så ont i huvudet å halsen så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

Efter en stund kom Amanda å hennes kompis ner å dotra mi hade oxå jätte ont i halsen.. så vi alla verkar snart trilla dit.. samma förkylning som Nadja har..Stackaren om hon mådde såhär i början så förstår jag att hon va tjurig å bråkig..

 

Idag ska jag försöka få mig te affärn men de tar emot.. e helt matt liksom..

Skulle behöva förbi Ikea med å köpa såna där stopp te skåp.. för min lilla sötunge kom med hela munnen full med födelsedags ljus i morse.. rart värre.. sen skulle vi fösöka få tag i toalettskåp å sånt.. har för mycket grejer så de ryms inte..

Får se om jag orkar...

 

Kan lova er gott folk att de va riktigt härligt att vakna upp å ha värme..

 

Nä nu ska jag busa med min lilla docka å hennes ballong.. att en ballong kan va så skojsig?

 

Dagens ris å ros kommer ikväll..

Tjoflöjt!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards