Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av sofie - 22 oktober 2010 09:26

men innan jag berättar om den ska jag dela ut gårdagens ris å ros.. I know jag glömde el vi gick å la oss faktiskt.. tidigt..

 

Gårdagens ros går till: My sambo.. så duktig!

Gårdagens ris går till: Hmmmmm.... personen före mig på netto som tjafsa med kassörskan typ 15 min om en apelsin..

 

Ja tillbaka till mardrömmen.. el vad man nu sk akalla den.. Den va då iaf helt sjuk å jag vaknade upp mitt i natten, typ kl 4 å kunde inte somna om.. jaja jag går väll ut å tar ett bloss får se om jag blir mer trött.. å vad får jag se??  Visst fan hade de snöat.. Gud förbannat, nu e ju vintern här.. bläääää HATA HATA HATA!!

Jag gick in med tunga steg, stöp i säng å somna..

Å nu sitter jag här med min lilla docka som springer runt å leker med sina plastbestick.. Älskade barn.. Sen så har hon faktiskt sovit hela natten igen =)

 

Amanda har fortfarande jätte ont i halsen, stackarn.. Nadja e lös å snoret bara rinner, hon hade feber igår med.. vilket innebär att Linn inte kommer idag... suck.. min älskade lilla tjej.. saknar dig sååå mycket men nu håller vi tummarna på att de e slut med denna sjukdom..

 

Jo en mycket bra sak... Vi slipper städa ur lgh.. yes!! Lovely...

 

Ris å ros ikväll då..

Middag vet e tusan vad de blir.. tipsa mig om nå smarrigt!!

 

Tja rå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards