Alla inlägg den 29 december 2010

Av sofie - 29 december 2010 18:26

Nu har vi ätit.. chili con carne, rester sen gårdagen.. Gott gott i gott gott!

Nadja härjar på som vanligt men hon e rätt snäll när hon känner för de, som dom flesta barn..


Ikväll blir de lite film tror jag.. Harry potter.. tänker alltid på Amanda när jag ser dom.. hahaha hon fick mardrömmar av gubben med 2 ansiten... stackars gumman då.. lite roligt e de allt.. hihihi =)

Inte lätt när man e en liten tjej.. men eg e hon ju stor men näää i mina ögon kommer hon alltid va liten...


Nä nu ska jag ta å vara lite social mot Conny

Tudiluu!!


Dagens ris: Falska människor.. inga namn nämnda

Dagens ros: Conny, tack för att du hjälpt å står ut med oss =)


Av sofie - 29 december 2010 15:58

Jag skrev.. men jag har inte orkat..


De har hänt en del, jag å Christer har gått isär.. bor för tillfället hos min kusin i Sala, kommer leta lgh framöver men kollar först om jobb å sånt..


Nadja bor här med mig och Amanda har bestämt sig för att flytta till sin mormor å morfar i norrland, hon vill inte börja på en ny skola å vi har ju flyttat en hel del i hennes liv. Så jag känner att detta e nog de bästa för henne..

Tungt å jobbigt som fan.. det kan jag svära på att d är.. inge kul alls men men man ska ju inte va ego, måste ju tänka på hennes bästa med.

Hon kommer te mig på sina lov å så.. det blir nog bra, allt löser sig!


Va uppe hos min mor å far över jul, träffade mormor, farmor å mina 3 bröder. de va trevligt!

Va eg meningen att vi skulle stanna över nyår men min lilla måde inge bra av att va iväg så hon sluta å äta å sova.. Så jag tog beslutet att åka hem.

Å nu e hon precis som vanligt.. skönt!


Sitter å väntar på att Conny ska komma hem så han kan kika på sin "nya" lgh =) Har röjt järnet idag.. hoppas han blir glad..


Jag å lillan har vart ner på stan en sväng å handlat lite.. blev inte så mkt bara nödvändiga saker, duktiga jag *klapp på axeln*


Nä nu ska jag hitta på nå vettigt.. men hade så länge..

Kram på er alla därute

Presentation

Välkommen till min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards